Hvordan sælger du via Greenified?

Hvem kan sælge?

Gennem Greenified får Input interiors kunder og leverandører mulighed for at sælge indretningsprodukter på en omkostningseffektiv og bæredygtig måde. Her kan du oprette en konto.

Hvordan foregår det?

Udfyld information om produktet og fotografer det ved hjælp af vores fotoguide. Angiv salgspris. Derefter kontrollerer Greenified produktet og publicerer det til salg.

Når produktet er solgt

Når dit produkt er solgt, får du en bekræftelse via e-mail. Efterfølgende sender vi en indkøbsordre til dig med information om, hvornår vi henter produktet.

Emballage og fragt

Emballer produktet godt, så det når frem til sin nye ejer i samme stand, som da det forlod dig. Kontakt os hvis du mangler emballage eller ønsker hjælp til håndteringen. Vi afhenter produktet på den angivne adresse og leverer til kunden.

Hvordan modtager jeg betaling?

Når produktet er solgt, sender vi en indkøbsordre, som udgør fakturagrundlag med betalingsbetingelserne 30 dage. Input interior køber dit produkt til den pris, du har angivet.

FAQ

Hvordan sælger jeg

Hvad betyder en reservation?

Når et produkt reserveres, kan det ikke afmeldes eller ændres på Greenified. Reservationen kan holdes i 10 dage og kan eventuelt forlænges.

Hvad sker der, når mit produkt er solgt?

Hvis intet andet fremgår af den fremsendte indkøbsordre, sikrer du, at produktet emballeret og klar til afhentning senest 2 hverdage efter modtaget indkøbsordre fra Input interior. Vi kontakter dig for at aftale afhentning.

Hvordan skal solgte produkter emballeres?

Som sælger er du ansvarlig for, at solgte produkter emballeres forsvarligt, så de ikke beskadiges under transporten. Greenified er ikke ansvarlig for skader opstået som følge af mangelfuld emballering.

Alle forsendelser håndteres ved hjælp af maskiner, fragtes med bil og lastes sammen med gods af varierende størrelse, form og vægt. Emballer derfor produkterne forsvarligt, så de kan klare stød, vibrationer og tryk.

Husk:

  • Pak produktet i et blødt materiale, der dæmper stød. Læg det derefter i en hård æske eller kasse.
  • Hvis du sender flere produkter i samme karton, skal de alle være emballeret på en måde, så de ikke beskadiger hinanden.
  • Ved produkter med hjul: Lås om muligt hjulene, så de ikke ændrer position under transporten.
  • Ekstra information som “Denne side op” på emballagen efterleves, hvis det er muligt.

Kontakt os hvis du mangler emballage eller ønsker hjælp med håndteringen.

Hvad sker der, hvis møblerne ikke bliver solgt?

Du kan ændre din salgspris via Min konto. Hvis der ikke er nogen efterspørgsel på produktet, kan Greenified sørge for miljømæssig korrekt bortskaffelse.